SIGMA WR

Vsadili jsme na zábavu a postavili řidičsky puristický vůz s důrazem na ryzí požitek z jízdy. Jeho domovem je závodní okruh, ale díky homologaci
si Sigmu WR užijete i na běžných silnicích.

Vsadili jsme na zábavu a postavili řidičsky puristický vůz s důrazem na ryzí požitek s jízdy. Jeho domovem je závodní okruh, ale díky homologaci
si Sigmu WR užijete i na běžných silnicích.

HP
225

KG
595

NM
300

pohon

Doprostřed jsme usadili přeplňovaný celohliníkový čtyřválec o objemu 1,6 l 
se šestistupňovým manuálem. Všechen výkon žene na zadní kola přes samosvor. O zásobu paliva se stará 40l nádrž.

podvozek

Sigma je postavená na trubkovém rámu 
s obrovskou tuhostí. Karoserie je 
z kompozitních materiálů a na přání zákazníka může být i celokarbonová.

Suchá váha se díky tomu zastavila na 595 kg.

zavěšení

Využíváme lichoběžníkové zavěšení s nastavitelnými push-rody. Díky tomu 
si můžeme hrát s přizpůsobením tlumičů, stabilizátorů, bumpu & re-bumpu a měnit odklony a světlou výšku až o 20 %.

interiér

Do Sigmy WR se pohodlně vejdete. Umíme jí přizpsobit různým velikostem postavy.

Karbonové skořepiny s 5bodovými pásy 
a quickreleasem dodávame ve velikostech
 L nebo XL. Polohovatelná je pedalová skříň, náklon sedačky a výška sloupku řízení 
s rychloupínací nábou a volantem. Kromě toho jsou pro vaše pohodlí standardem: volitelná výška polykarbonátového štítku, digitální přístrojová deska, volič vyvážení brzd a snadno ovladatelná středová konzole, navržená pro použití v rukavicích

řízení

Ostré sportovní řízení bez posilovače a plně nastavitelný sloupek řízení. Zjistíte, že k přesunutí lehkého hliníkového hřebenu z jedné strany na druhou stačí pouhé dvě otáčky, což zajišťuje přesné a citlivé řízení.

brzdy a kola

Jediné, co vás může v Sigmě zastavit, jsou brzdy Willwood se čtyřpístkovými hliníkovými třmeny s ventilovanými plovoucími kotouči.

Sigma stojí na zakázkových 15″ kovaných hliníkových kolech vpředu a 16″ vzadu. Obouváme pneumatiky Yokohama Advan 195/55 R15 a 205/55 R16.

Motor:přeplňovaný řadový 4válec
Obsah:1 598 cm3
Výkon:225 hp
Točivý moment:340 Nm
Blok:hliník
Převodovka:6 ° manuál s přímým řazením
Poměr výkon/hmotnost:0,38 hp/kg
Rozvážení:40:60
Suchá hmotnost:595 kg
Orientační pohotovostní hmotnost:704 kg
Diferenciál:samosvorný diferenciál – LSD
Nádrž:40 l
Maximální rychlost:230 km/h
Z 0 na 100 km/h:3,9 s
Automotodrom Brno:2:15.67 *
Autodrom Most:1:45.8 *

* Tomáš Enge

vaše auto váš styl

Jedinečná Sigma WR bude výhradně vaše a dáváme vám možnost přizpůsobit si každý detail podle sebe. Rám, kola, pružiny a dokonce i interiér můžete přizpůsobit svým individuálním preferencím. Každá Sigma tak bude skutečně unikátní kousek.

USEDNĚTE ZA VOLANT!

upgrady a servis

Pneumatiky, ráfky, tlumiče nebo cokoli jiného, o vše se postaráme! Poskytneme vám všechny potřebné náhradní díly, úpravy i opravy. 
Zajistíme veškeré servisní úkony, a protože sídlíme v Přerově, můžeme pro váš vůz přijet nebo se sejít na kterékoliv akci a být vaší pit crew.

Stačí, když nám dáte vědět. Ozvěte se, a my už zařidíme, aby váš stroj na zábavu byl ready.